Informacja o sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów

 

 

Realizując wyznaczone zadania, operator sieci dystrybucyjnej Tokai COBEX Polska sp. z o.o. (w skrócie OSD) traktuje wszystkich Klientów z należytą starannością i poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz zachowaniem wysokiej jakości standardów obsługi. Każdemu Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia skargi w przypadku stwierdzenia nienależytego wypełnienia obowiązków OSD w zakresie dystrybucji energii elektrycznej lub niedochowania standardów obsługi klientów. Skargę należy składać osobiście w siedzibie OSD, w formie pisemnej w sposób umożliwiający identyfikację sprawy. Skarga winna być złożona niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości. OSD rozpatruje skargę bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 14 dni po przyjęciu skargi. Jeżeli złożoność sprawy nie pozwala na rzetelne rozpatrzenie skargi w terminie 14-stu dni, OSD informuje o tym fakcie Klienta, wskazując jednocześnie termin rozpatrzenia skargi.